Wednesday 30 November 2011

ADUYAIII ❦❧

✿Haa , okay , aku nak ceqita nyhh , beberapa mnggu yg lpass , ya la kott !✿ , aku ngan Family p bercutie kat Dubai For 6 days , ok kita smbung blekk ☞ smpai airport mesti la gi Hotel an ? ok , esok plak kmey pergi jlan2 , smpai hari yg kelima kott , nak blek dqi Shopping Mall kna naek trainn taw ! OK , scan habes card nak naik trainn tuu ☞ tunggu laa trainn smpai , masa nk tunggu train tu dah mlamm taw ! sikit ja la orang yg ada kann ? , oke , aku ngn mak aku tunggu kt dpan train  khas ntokk pompuann , Then , adala seorang minah nyh , INDIA maybe ?☞  muka lwaa baq hgg ! Then , sajaa la nk p dekat2 , dya pkai baju pendek smpai lngan =='✿ , Then , bila jaa dkat ngn dyaa , YA ALLAH ✿, apa kna ngan pompuan nyhh hahh ?☞KETIAKK dya pnyaa la bauu msammm ! haehhh , ko tu pompuan , jg la sikit ketiakk hg tuuhh ! taw la pkaii tngan pendekk✿ , Korang nak taw bau apa , bau dya masammmmm ! >< , bau mcm pakcik market peluh juai ikan nuhh , xkan x qeti pkai deodoran✿ (btoii tataw aku eja) lakie mna nak kt hg wehh , HAHA☞ SORRY to SAY la SYSS :P , taw laa pompuann , iskkk , tetahannn aku aehh , hah , okee , Then train maii , nsebb dlam tuhh x kna dokk tepii dya , tidak dah x brnyawa dahh laa , hhhaha , sampai turun train ponn aku ngan makk aku asyikk dok pikiaq psai minah tuh , hahah ,✿ jmpi apa plak minah tuu ? ngee ✿, mukaa aku akan mcmniiee ☻ bila ingat minah tuhh , hahha jdey ,OKE LA , stgey cqita pnjang psai minah habes tu , x syiokk plakk , haha , KBAII ❤❤❤ ❦❧
Thanks'you readers :')

No comments:

Post a Comment